۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۱۵

مدیرکل هواشناسی اردبیل:

تداوم هوای گرم در برخی شهرهای اردبیل/رگبار باران پیش‌بینی می‌شود

 تداوم هوای گرم در برخی شهرهای اردبیل/رگبار باران پیش‌بینی می‌شود

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس پیش بینی های اخیر هوای نیمه گرم در برخی شهرستان های اردبیل تداوم خواهد داشت اما از هفته آینده شاهد هوای خنک بهاری در آسمان استان خواهیم بود.

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز وزش بادهای خزری با جهت شمالی تا شرقی موجب تداوم هوای نیمه گرم در شهرستان‌های کوثر، پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز و هوای خنک در سایر شهرستان‌های استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه در روز پنجشنبه دمای هوا چند درجه‌ای در مناطق مرکزی و جنوبی استان افزایش خواهد یافت، گفت: مجدداً طی روزهای جمعه و شنبه هفته آینده در این مناطق دمای هوا کاهش خواهد یافت.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: همچنین سرعت وزش باد در نوار شمالی استان نیز از امروز قابل ملاحظه خواهد بود و فعالیت جوی ناپایدار طی امروز در برخی مناطق استان به ویژه نواحی مرکزی و جنوبی تداوم خواهد داشت.

محمدی ادامه داد: از نقطه نظر بارش، تنها از شرایط فصلی و محلی طی ساعات بعد از ظهر و عصر افزایش ابر و رگبار موقتی باران در برخی مناطق استان احتمال می‌رود که از مردم منطقه انتظار می‌رود تا از صعود به ارتفاعات تا پایان فعالیت سامانه مذبور در منطقه خودداری کرده و به هیچ عنوان در حواشی رودخانه‌ها و مسیل‌ها توقف نکنند.

کد خبر 5509450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha